Monday 31 May 2010

Rrëfim dashurie

Gimi ishte ulur në tavolinë të punës e cila qëndronte gati në mes të dhomës, dhe po lexonte diçka. Nga rrezet e forta të diellit prapa tij, që po futeshin përmes dritareve të mëdha dhe thua sterile, shndritej e tërë dhoma e hotelit. Djathtas tavolinës së tij, përpara kah dera, qëndron divani prej lëkure. Në anën tjetër, atje në mur qëndrojnë tre rafte me disa libra, kryesisht fjalorë dhe leksikone të ndryshme.
Gimi ishte përkthyes dhe kishte ardhur qe një muaj në Zürich, pasi duhej të përkthente për një rast delikat, lidhur me një grup shqiptarësh që merreshin me shitblerje të drogës.
Derisa po mundohej të përkthente aktakuzën e njërit nga ky grup, për një çast trokiti dikush në derë.
Është Dita.
Nuk është hera e parë që vinte ajo këtu.
Ajo është studente e drejtësisë, dhe me Gimin është njohur para një muaji, atëherë kur ajo punonte në një temë të diplomës dhe kur ka filluar akuza kundër këtij grupi. Ajo mori pjesë në këtë rast, që të përfitonte diçka lidhur me studimet e saja.
Kësaj radhe ajo erdhi më e përgatitur te Gimi, pasi që e dinte që Gimi do të shkonte për një muaj në shtëpi, tek gruaja dhe fëmijët e tij.
Kishte veshur një fund të zi shumë të shkurtër, një T-Shirt të kuq dhe çizme të zeza e të gjata deri mbi gjunj, me take të larta dhe të gjëra.
Gimi hapi derën, e përshëndeti me një puthje të lehtë dhe u largua menjëherë nga afërsia e saj.
Ai disi kishte frikë që gruaja e tij Vera, edhe pse ajo ishte larg tij, ne Bernë, e dinte se çka po ndodh tani në dhomën e tij, dyshonte se ndoshta ajo dinte edhe për herat tjera, që Gimi kishte fjetur me Ditën.
Duke i sjellë këto mendime vërdallë nëpër kokë, ajo iu afrua Gimit dhe i tha :
- "A nuk po ma sjell një Martini?"
- "Natyrisht", ia ktheu ai.
Gimi ka shpresuar që ajo do pinte diçka më të thjeshtë, Scotch me akuj, apo edhe ndoshta ndonjë lëng frutash, sepse dëshironte që kësaj pune t'i jep fund dhe t'i kthehet gruas së tij.
Ai mbushi një gote më Martini, i hodhi ca pika Wermuth, e solli nga frigoriferi një limon të verdhë dhe po e pret në copza të vogla. Tani e mori gotën dhe erdhi në dhomë.
Dita veç i kishte zbathur çizmet e saja, ishte ulur me këmbët e gjata mbi njëra-tjetrën në divan. Flokët e saja të kuqe shkëlqenin nga rrezet e diellit duke u përshkuar si nga një rreze laseri për t’ formësuar hije në murin e bardhë mbas saj.
- "Po ti a nuk pinë?" , e pyeti ajo.
Gimi mbushi një gotë me Scotch, iu afrua asaj pran divanit dhe ngriti gotën për t'i cakërruar.
- "Për ne" , tha ajo dhe e shikonte me një buzëqeshje këndellse.
- "Dita, ne duhet të diskutojmë" , filloi ai.
- "Mmm", bëri ajo dhe piu një gllënjkë.
Ai, u ul pran saj në divanin e kaltër dhe shpresonte që ajo kësaj radhe nuk ka përdorur pudër trupi dhe se nuk do të lë gjurmë pudre, parfumi apo ere në dhomën e tij.
- "Ç’ ke për të thëne? ", e pyeti ajo duke e vibruar gjuhën e saj në gotën që mbante.
Ai menjëherë e piu një gllënjkë të madhe Scotch dhe filloi:
- "Dita, ti e din që unë këtë të premte do të shkoj në shtëpi…"
- "Po?"
- "Kësaj radhe unë do rri tërë muajin."
- "Po e di."
Ai e shikonte.
Dita veç ishte e vetëdijshme që Gimi donte të ndahej prej saj.
- "Pse duhet ti çdo herë të shkosh të premten e jo të dielën?
- Pse nuk trillon diçka dhe të qëndrosh tërë muajin këtu?
- Vetëm një herë të bësh diç për mua,... pse nuk më marton mua e pastaj nuk ke nevojë fare, të shkosh tek ajo? "
- "Dita, unë mendoj që ne duhet…"
- "Unë mendoj që ne së pari duhet te ulemi më përshtatshëm dhe më rehat", ia preu ajo.
Mirëpo ajo u çua, dhe ashtu me këmbët e saja të zbathura kërceu si një mace në tepihun e bardhë para divanit.
U përkul dhe zhveshi fundin dhe brekët e saj gjer në gjunjë, pastaj çoi njërën këmbë, hoqi brekët dhe fundin nga njëra këmbë dhe pastaj nga tjetra, kështu zhveshi pjesën e poshtme të trupit.
I kapi rrobat me maje të gishtit tregues dhe i hodhi me furi, mbrapa shpinës së saj.
Duke buzëqeshur bëri një hap nga Gimi dhe e shikonte me sytë e saj të zjarrte.
- Gimi u çua në këmbë.
- Ajo ra në gjunjë para tij dhe i tha me zërin e saj pëshpëritës:
- "A nuk donë të më ngrehësh?"
- "Thuaj po", e detyronte ajo, derisa e hapte patentën e pantallonave të tij dhe me një kapje të lehte nxori atë jashtë dhe e kapi në grusht.
Sytë e saj të gjelbër edhe më tej shikojnë vetëm sytë e tij, dhe duke i çuar vetullat lartë tha:
- "Tash ndoshta donë që këtë k.. të madhe të ma futësh në gojë?
Ai, k’thei qafën mbrapa dhe fytyra e tij ra nën rrezet e diellit, humbi në hapësirë, humbi nga lëpirjet e ledhatimet e saja të pamëshirshme.
Drita përhapte ekstazën dhe për disa sekonda ai e humbi forcën e fundit të tij.

* * *

- "çka donë tash të bësh?", i tha ajo.
- "Duhet të trilloj diçka, po rrijë një muaj këtu", përfundoi ai.

Te nesërmen, Dita shkoi në ligjërata dhe ishte shumë e lumtur, që Gimi do të rrinte edhe një muaj këtu në Zürich.
Ajo jetonte në konvikt të studentëve, dhe kishte vendosur që tërë javën të jetë e rregullt në mësime, mbrëmjeve të mësonte, ndërsa në fund të javës të takohet sërish me Gimin.
Të nesërmen do të ndërmarrin diçka së bashku.
Në mbrëmje rreth orës 17, ajo u kthye në banesë dhe pasi ishte shumë e lodhur, vendosi ta bëj një dush.
Pasi u la, doli para lavaboit dhe filloi t'i pastronte dhëmbët e saja të bardha me fije mëndafshi. Pastaj mori brushën, vendosi pastën mbi të dhe po i fërkonte dhëmbët. Shikoi vetveten në pasqyrë dhe filloi të mendonte hollësisht, lidhur me aferën e saj me Gimin.
Për një moment mendoi se ishte e pakuptimtë, kjo lidhje me të dhe ndoshta është më mirë ta kërkon një djalë, për një lidhje më serioze.
Duke menduar kështu, cingëroi celulari i saj, që ishte diku në dhomë.
Vrapoi me të shpejtë kah dhoma dhe mezi e gjeti celularin, ndodhej nën batanije në krevatin e saj.
E pa numrin e Gimit dhe u lajmërua me të shpejtë.
- "Alo"
- "Dita?"
- "Po? "
- "Unë jam Gimi" tha ai.
- "Sa është ora? " donte të dinte ajo.
- "Shtatë e pesëmbëdhjetë minuta " - iu përgjigj ai me një zë të ulët.
- "Aha "
- "A mendove për sonte?"
- "Për sonte? "
- "Po, unë të..., unë të kam ftuar për të dalë sonte, a nuk të kujtohet?"
- "Hëm "
- "Çka mendon ti?"
- "Unë posa desha të shtrihem dhe të pushoj pakëz, si dhe sonte kam për të mësuar, kjo është e tera"
-"Ah, sa arrogante është kjo", mendonte ai, dhe e pyeti me zë të lartë:
-"Çka ke të veshur?"
- "Pse?"
- "Jam kureshtar"
- "E kam mantelin e bardhe të banjës " u përgjigj ajo " dhe brekë të mëndafshta"
- "Aha, ... çfarë brekë ke?"
- "Brekë, të cilat mbrapa e kanë vetëm një shirit, që më është futur në prapanicë "
- "Çfarë ngjyrë janë?"
- "Te kuqe "
Për një çast mbretëroi heshtja në lidhjen telefonike.
- "E... Pse nuk i zdeshë?" e pyeti ai
- "Ani?!" ia ktheu ajo "prit një sekondë"
Ai e dëgjoi se si Nateli (mobili) luhatej mbi diçka të fortë.
O zot, po i zdeshë brekët vërtetë, dhe filloi t'i rrah zemra me furi, donte t'i dilte jashtë kraharorit.
- "I zdesha" tha ajo.
Përsëri heshtje...
- "E ç´ke të veshur në trup?"
- "Vetëm jelekët "
- "Çfarë ngjyre janë jelekët?"
- "Të kuqe, 95 B"
O zot sa gjinjë të mrekullueshëm ka ajo, mendonte ai, dhe e parafytyronte jelekun e kuq, sikurse aureolat e gjinjve të saja të kuqe. Më pas vërejti se në prapavijë të bisedës dëgjohej një muzikë e lehtë klasike.
- "Po dëgjon muzikë, ... klasike apo?"
- "A më the t'i zhvesh unë brekët, vetëm për të diskutuar se çfarë muzike dëgjoj?"
- "Oh jo Dita, jo" ia ktheu ai.
- "Çfarë je duke bërë tash?", donte të dinte ai.
- "Jam shtri në krevatin tim"
- "A je shtri në shpinë?"
- "Po, në shpinë"
- "Këmbët, i ke të hapur?"
- "Jo"
- "Atëherë hapi"
- "Mirë" i tha ajo
- "I ke hapur shumë?"
- "Po"
- "Pse nuk e qon dorën atje poshtë?"
- "Ku atje poshtë" donte ta dëgjonte atë fjalë më saktësisht ajo, edhpse e dinte ku...
- "E din ti ku!"
- "Jo, hajt më trego ku?"
- "Në mes të këmbëve tuaja" ia shpjegoi ai.
- "Ku në mes të këmbëve të mia? Më thuaj ku?"
- "Nëëë..." sikur iu ndal për një çast frymëmarrja.
- "Në, ... ku... ?" e provokonte ajo.
- "Në pidhin tënd " i tha më në fund, ai.
- "Ani"
Tash mbretëroi një heshtje më e gjatë mes tyre.
- "A ... a e qove dorën aty?" e pyeti me gjysmë zëri.
- "Po"
- "A je lagur"
- "Po" tha heshturazi. - "E ti çka ke të veshur?" e pyeti ajo
- "Asgjë" i tregoi ai.
- "Je lakuriq?"
- "Po"
- "A je shtri në shpinë"
- "Po"
- "tu ka qu?"
- "Po, shumë"
- dhe sikur të ishim më afër....!?
-Pse nuk jemi, pajë... dhe për një moment mungoi përgjigjja ..., si thua ti, të takohemi sonte?
-Po, unë them - tani të takohemi.
-Dëshiron ti të vish ke unë apo... çka apo?...,
- Gimi ti mbase do vish më shpejt, je i motorizuar apo?!...
- Ashtu është, atëherë po nisem tani dhe pas 15 min. do gjendem para derës sate.
- Gimi unë të priti... ke kujdes...mos vono... dhe telefoni nga ana tjetër ndërpreu sinjalin dhe filloi me pi, pi, pi...
Gimi rrufeshëm u ngrit, futi flokët nën krehrin e gishtrinjve...
Sikur dëshironte një masazh të lehtë dhe të shpejtë, për të risjellur memorien dhe mendjen ke Dita, që tani e priste me padurim, por edhe Gimi sikur ishte i frustruar!
- Bëri një dush të shpejtë, u rrua, parfymos dhe zgjodhi nga gardëroba veshjen më elegante që kishte.
Mbylli derën nga jashtë dhe startoi motorin e makinës me një lëvizje të lehtë të dorës në të djathtë.
Pas një momenti u gjend përbri liqenit ku ishte përplot me shetitor, në një kolorit të shndritjeve të llambave buzë liqenit si dhe atyre për rreth krijohej një peizazh magjeps, romantik.
-Gati sa u zhyt në mendime dhe harroi se gjendej i ndalur në semafor, kur një zonjë i sinjalizoi se tani ishte ndezur drita e gjelbër... pardon... dhe ai drejtoi shikimin për kontroll në semafor, u bind se vërtet ishte e gjelbër, startoi sa nuk ia fishkëlloi gomat.
Pas një çasti u gjend pranë banesës së Ditës, i ra ziles, ajo pasi u bind se ishte Gimi hapi derën dhe që të dy u gjendën në përqafim të njëri tjetrit...
- Gimi si për të hapur bisedën, iu drejtua sikur dëshironte të arsyetohej, u vonova një çik... po ajo ia kthej pa vonesë jo, jo, edhe unë bëra një dush dhe u përgatita të dalim pakëz është mbrëmje e bukur...
- Shkuan në Hotelin Sheraton, ishte përplot me mysafir, me një ndriçim që krijonte një atmosferë të qetë dhe ambient të rehatshëm për t´biseduar. Në bisedë që të dy ishin shumë të lirë dhe të ngazëllyer, nga të dy vërehej një kënaqësi e madhe që sonte pas një kohe të gjatë, prapë u gjendën së bashku në një tavolinë të përgatitur me kujdes, mbase për qifte të dashuruar.
- Për një moment, miklimin e duarve të dyanshëm ndërpreu zëri i kamerieres e cila erdhi ti shërbente.
Porositën një shishe verë të kuqe, Bordoaux, dhe për ushqim sikur iu kishte ngritë oreksi, porositën një specialitet shtëpiak me sallatë Skoceze.
Dy të rijë që ishin aty afër, nën ndriçimin e qirinjve dhe atmosferës romantike që krijohej, sikur iu bënin konkurrencë me romancat e të dashuruarve, ledhatonin duart e njëri tjetrit nën përcjelljen e shikimeve ngazëlluese...
Nuk vonoi gjatë dhe ushqimi i servuar sillte një aromë të këndshme, ishte përgatitur me kujdes dhe shije.
Pasi darkuan mirë... të ngazëllyer nga atmosfera e bukur vendosën që për këtë fundjavë të huazojnë një dhomë në këtë Hotel.
Ashtu dhe u bë.
Recepcionistia me kënaqësi ju komunikoi se kishin dhoma të lira dhe poashtu, me pamje nga liqeni.
Morën çelësin dhe u drejtuan kah ashensori në të majtë. Ishte dhoma Nr. 512 kati 5.
Ishte vërtetë një vend i bukur dhe Dita që më parë ishte e entuziazmuar me poezitë që kishte lexuar nga Gimi, tani sikur për një moment mbeti e stepur. Por Gimi shikimin e saj të drejtuar në infinit e ndërpreu duke e mbështetur në kraharor dhe ashtu së bashku drejtuan shikimin nga dritarja, ecën ca hapa në atë drejtim dhe që të dy vëzhgonin me kujdes reflektimin e dritave në këtë natë romantike.
Aty filluan puthjet e njëpasnjëshme derisa Gimi e mori në duar dhe përnjë çast u gjendën në shtratin e gjerë. Pas ledhatimeve dhe puthjeve të dyanshme e cila zgjati mjaftë, ai filloi dalëngadalë dhe me kujdes ta zdeshë duke ia ledhatuar cicat e fryra dhe mesatare me thimtha të mprehtë dhe të ndjeshëm, nga miklimi.
Ajo poashtu e zdeshi Gimin deri në brekë, ai priti për një çast dhe pasi edhe ajo kishte ende brekët e veshura së pari hjeki atë pengesë ke ajo e pastaj edhe të tijat. Dhe filloi një paralojë derisa frymëmarrja e tyre filloi të thellohej, dhe sikur zemrat e të dyve kaluan në një tahikardi, ai kaloi me një lëvizje në pozicionin e dëshiruar dhe me një kujdes të posaçëm depërtoi në vagjinën tani të lagur dhe bërë qull. Filluan lëvizjet me një takt të posaçëm, nën përcjelljen e oh, oh , oh , oooohhh, të Ditës dhe sikur këto ofshama të saj, shpejtonin ritmin e lëvizjeve të Gimit krahas lëvizjeve trupore që bënte ajo, lëvizjet sa vinin e shtoheshin.
Që të dy ishin në kulminacion, me lëvizje më të shpejtuara puthje dhe ofshama, kaluan në trans, ekstazë.
Gimi ishte gati për t’u derdhur dhe po bënte lëvizjet përfundimisht që të derdheshin njëkohësisht edhe pikat e fundit të spermës e të kënaqësisë së mrekullueshme, të dyanshme....kur nga Dita u dëgjuan klithjet e fundit nga kënaqësia e papërshkruar dhe ritmi i vazhdueshëm kulminant i lëvizjeve të Gimit.
Pastaj, ajo kaloi në aksion.
Rotulloi Gimin me shpinë përfundi dhe hypi mbi te, duke e gëlltitur me vagjinë penisin e tij, që ishte ndezur dhe bërë gur. Me dorën e djathtë hodhi flokët pas shpine dhe vazhdoi koitusin me një ritëm paksa sadist.
Gimi tani kishte kohë të ledhatonte cicat e bukura dhe të forta, dhe në ritëm lëvizte shpatullat e tij duke ledhatuar vithet e saj, të cilat furishëm lëviznin në takt, përderisa ajo lëshonte gjithnjë ofshamën e kënaqësisë që vazhdonte deri në infinit...

No comments:

Post a Comment