Monday 31 May 2010

Djali i shoqes sime

E dija se fqinjin tim tetëmbëdhjetëvjeçar e mundonte vetëm një gjë: si t'i fuste hundët nën brekët e mia kallëse, prandaj une kisha kujdes lidhur me këtë, por si duket, jo edhe sa duhet. Para se gjithash, une as që mund ta fajësoj atë për asgjë, sepse, thënë thjesht, isha e vetëdijshme se pothuajse çdo mashkull kur inë shikon, fillon te jargëzohet pas meje, që te bluajë diçka rreth rajonit te karit. Unë jam, sic thuhet, "e sajuar mire" edhe kah gjinjët, e edhe ne pjesën e kukave dhe isha mësuar që meshkujt te digjeshin pas meje. Mirëpo, shumica e meshkujve irikësohen kur me afrohen. Ndoshta për ta jam një kënaqësi tepër e forte. Ngan-jëherë ata sillen ne mënyrë thjesht qesharake, e ndjen-jat, te cilat janë ne linjën e skajshme te ndjenjave te tërheqshmërisë, ne vend se kah une, i refuzojnë ata nga une, andaj çak kam përjetuar që një djalosh i bukur, i cili fitoi ereksion te fuqishëm kur me shikoi, ne vend se te hidhej ne përqafimin tim, ai vetëm me shikonte. Une thjesht ndjej kënaqësi ne përqëndrimin e vëmendjes që e shkaktoj te meshkujt dhe nuk iritohem. Burrit tirn i kam qëndruar relativisht ne besë, kurse jeta jonë sek-suale ishte e mire. Une e dua, e ai e çmon atë që e ka. I di te gjitha rreth kompleksit te edipit dhe ngarkesës natyrale te meshkujve adoleshentë që te kalo-jnë nëpër fazën e dashurisë ndaj nënës. Kështu që une nuk u befasova aspak kur vërejta se fqinji im Toni me shikonte me sytë e tij rinorë. Ai i ndryshoi edhe sjelljet. Nga ana tjetër, mendova se nuk do te ishte ndonjë dëm nëse une e gostis hère pas hère, kështu që une nuk ia zura për te madhe kur ai përkulej për te m'i shikuar kof-shët nën fustan, apo gjinjët e mi nën bluzë. Une lejova që ai edhe te me spiunonte derisa vishesha. Bile mundo-hesha që te vishesha e te zhvishesha ngadalë dhe ne mënyrë provokuese, ne mënyrë që atij t'i jepja rast për një pamje te mire seksi. E kuptova se puthjet dhe përqafimet tona te zakonshme, për te kishin një kuptim krejtësisht tjetër, e nganjëherë bile arrija që ta ndija edhe penisin e tij te erektuar, ne momentin kur përqafo-heshim. E dija se ai shpesh masturbonte, gjë kjo shumë normale, me siguri shpeshherë duke me fantazuar mua. Une thjesht u ndjeva si lajkatare. Shikimi i tij për mua ishte sikur një kompliment i madh. Me kalimin e kohës, Toni u rrit dhe u zhvillua, kurse interesimi i tij për mua u rrit. Ai u bë një mashkull bukur i zhvilluar, me i lartë se 180 centimetra dhe filloi që te merrej me futboll. U bë me te vërtetë një djalosh i pashëm. Vashat bëheshin copë e grime pas tij, por si duket atij ato nuk i interesonin dhe ai sillej ne mënyrë .^. relativisht te çuditshme ndaj tyre. E dija se dëshirat e tij seksuale ishin kryesisht te orientuara kah une. Përcillte vazhdimisht çdo lëvizje timen, duke e shfrytëzuar çdo moment që te me afrohej dhe që te me prekte, kinse rastësisht. Me duhet te pranoj se ai me kënaqësi me ndihmonte, sa hère që e kërkoja ndihmën e tij. E dija se sa hère që une nuk e shikoja, sytë e tij ishin te ngulitur ne trupin tim. E ai kishte problème (ë mëdha që ta fshi-hte ereksionin ndërmjet këmbëve. Dhe, si do te ishit ndier ju, zonja e zonjusha te nderuara? Ç'do te kishit menduar për te gjitha këto? Me duhet te pranoj se mua me pëlqente adhurimi i tij ndaj meje. Isha e fascinuar me fytyrën e tij te bukur dhe me trupin e tij te fuqishëm dhe e doja sinqerisht dhe thellë. Por, oh zot, ai është ende fëmijë, fqi, i biri i shoqes sime. Dhe, mbase nuk mund te qihem me këtë fëmijë!? Kjo nuk bën. Gradualisht m'u desht që t'ia pra-noja vêtes që atë ta konsideroja vetëm si një djalosh te bukur e shtatthedhur, dhe se një dite ndoshta edhe do te isha ne shtrat se bashku me te. E tërë situata me shtyri që une te thellohesha ne mendime. Si do te ishte që ne pidhin tim ta ndjeja karin e fqinjit tim? Nuk mund t'u ikja fantazive. Kur me qinte burri. une e paramendoja Tonin, e ai përjetonte një kënaqësi që kurrë me pare nuk e kishte përjetuar. Sepse une fillova që te kallesha jashtë mase, gjithnjë duke imagjinuar kinse me qinte Toni. E kur une do ta përqafoja Tonin dhe kur do ta ndjeja atë kar ne brendinë time, dhe kur duart e tija te mëdha e le mqishme do te m'i shtrëngonin cicat e mia bashkë me thimthat e tyre, une do te çmendesha e tëra. Me ne fund, çështja u konkretizua kur burri im shkoi ne Prishtinë lidhur me disa punë personale. Toni, sapo dëgjoi se burri im nuk do te ishte aty për një kohë, une menjëherë e vërejta ndryshimin ne qëndrimin e tij. U bë shumë agresiv ndaj meje dhe qartë i tregoi dëshi-rat e veta. Filloi që haptaz te zgurdullohej ne mua, duke me vështruar qëllimisht, që nga koka e deri te thembrat, e duke e ndalur shikimin posaçërisht te gjinjët dhe kof-shët e mija. Ai dinte edhe te fishkëllonte ne shenjë te pëlqimit dhe ma bënte me sy. Kur me përqafonte, m'i kapte kukat dhe me shtrëngonte, kështu që une e ndjeja fort mire karin e tij ne bregun tim te vénères, e nganjëherë, kur me ngriste lart ne ajër, une e ndjeja topuzin e tij ndërmjet këmbëve, e sidomos kur i zgjeroja ato. Une këtë, si duket pa qëllim, vazhdimisht e kisha bërë. E dija se ai përgatitej për kohën kur do te mbetemi te vetëm ne shtëpi gjatë kohës se mungesës se burrit tim. Burri im shkoi dhe mu ne atë mbrëmje Toni erdhi tek une, me qëllim që ta zëvendësonte shokun tim te jetës. Ne te vërtetë, qëndroja e ulur duke e shikuar tele-vizorin, kurja, Toni. Ai u ul krejtësisht pranë meje. Kjo edhe nuk ishte ndonjë risi, por kësaj hère ishte disi me ndryshe. Me tërhoqi kah vetja gjithnjë derisa koka ime nuk u gjend mbi supin e tij. Dora e tij përreth qafës sime lëshohej gjithnjë e rnë poshtë, derisa me ne fund nuk arriti deri te gj'injët e mi. Pastaj me pëllëmbë butë-sisht e kumcoi cicën time dhe me gishtërinj leht e shtypi majën e saj. Buzët e tij puthën ballin tim. E ngri-ta shikimin dhe ai atëherë me puthi ne gojë. Isha aq shumë e befasuar sa që gjuha ime ne mënyrë automatike depërtoi ndërmjet buzëve te tij. Ne këmbën time ndjeva dorën tjetër te tij. Ma shtrëngoi kofshën, menjëherë aty afër pidhit, i cili u bë krejtësisht i quilur dhe valë i nxehtë. Por pas një çasti tjetër une ndjeva njëfarë panike dhe fillova që te brengosesha. - Ndal, Toni - tentova që t'ia ndalja hovin. - Kësh-tu nuk veprohet me fqinjen! - mezi fola. - Por, une te dua - tha ai. Une vetëm bëra me kokë, u tërhoqa dhe nxitova kah dhoma e fjetjes. Vendosa që te shkoja drejt e ne shtrat, edhe pse ishte relativisht herët. I hoqa rrobat nga vetja para se te supozoja se Toni ishte afër derës e cila nuk ishte krejtësisht e mbyllur. Une isha e tëra e kallur. E mora gjënë e pare nga garderoba ime te cilën e hasa dhe fillova që te mbulohesha. Gabova. Ishte ajo një baby-doll shumë seksi i përbërë nga një material i zi e i tejdukshëm, te cilin ma kishte blerë burri. Ajo ishte shumë e tejduk-shme, ashtu sic ishin edhe brekët e mia gjithashtu te zeza. Dëshirova që te futesha nën mbulesën e shtratit, kur për një moment ndjeva një dëshirë intensive për urinim. Thjesht, me duhej që patjetër te shkoja ne WC, mu ne ato momente! Dola ne koridor, hasa ne Tonin dhe u orientova kah WC-ja. Me përcolli gjithnjë deri te banjoja, duke u munduar që te ma sqaronte, por edhe me bënte lajka. Bullunga nën pantollonat e tij dukej te ishte e gjatë dhe e fryrë. - Toni, me duhet te urinoj. A do te largohesh, te huciri? - i thash, por ai edhe me tutje qëndronte aty dhe oE vështronte. E vërejta se si po e humbja kontrollin e udunùi, prandaj vetëm i ula brekët dhe u ula ne ulësen e WC-së. Fillova që te urinoja. Ndjenja e lehtësimit ishte e pabesueshme dhe ndjeva se si nga une, se bashku me urinën, u largua edhe çdo presion që e kisha. Toni m'u afrua dhe u gjunjëza para meje, duke ma marre fytyrën ndërmjet pëllëmbave dhe filloi që te me puthte butësisht. Kësaj hère une iu përgjigja ngro-htësistiL duke e mbështjellur me duar përreth qafës. ©o'ooaoe] Me ne fund, çdo kundërshtim përfundoi dhe Toni, duke qëndruar ende i gjunjëzuar, me ngriti nga ulësja e WC-së. Brekët e mia kishin rêne nën gjunj, kurse pidhi im u gjend mu para hundës se fqinjit tim. Ai e futi fytyrën ndërmjet këmbëve te mia dhe i lëpiu pikat e fun-dit te urines. Une fillova që te klithja. - Oh, Toni, Toni, kaq paturpshëm, oh! Por... mos u ndal! - gjuha e tij e cila ishte futur ndërmjet flegrave te pidhit tim, ishte aq pëmdezëse sa që menjëherë u derd-ha, duke ia shtyrë fytyrën kah pidhi im i flakët. Pas pak ne u gjendëm ne dhomën time dhe ne shtratin tim. Te gjitha inhibicionet u zhdukën. Te gjitha arsyet për përmbajtje u thyen. Ai me mon ashpërsisht. Kari i tij i madh u iras thellë dhe egërsisht ne pidhin tim te lagësht e te nxehtë, gjithnjë derisa nuk eksplodoi. Sperma e tij u përhap nëpër hapësirën time te brend-shme. Ndjeva njëfarë ngrohtësie te veçantë. Atëherë e kisha radhën une. E shtriva atë ne shpinë dhe nga kari i tij fillova që t'i lëpija lëngjet tona te përziera, e pastaj fillova që t'ia fërkoja xhumbullin e tij i cili ishte ende i forte si gur. Mëpastaj e kalërova, duke e ngacmuar kli-torisin tim me karin e tij dhe rrëshqita ne te, gjithnjë derisa e tërë gjatësia e tij madhështore nuk u gjend ne mua. Lëviza leht lart-poshtë ne karin e tij, duke i lëshuar buzët e mia ne te tijat, duke përjetuar kënaqësi ne ndjen-jën e shtrëngimit te kukave dhe cicave te mija nga ana e duarve te tij te fuqishme. Fillova që te bëja lëvizje te ngadalshme rrethore, aq sa munda te përmbahesha. Me pas fillova që te qihesha vrullshëm, duke u ngulur e ngritur gjithnjë e me shpejt ne hurin e tij, kurse edhe ai me kukat e tij mundohej që edhe koqet te m'i fuste bren-da. Kari i tij monstruoz thjesht ma trandi pidhin tim te zjarrtë. Vazhduam kështu gjithnjë derisa zjarri nën stomakun tim nuk u rrit deri ne atë masë sa që te me shkaktonte një orgazëm ashpërsisht te dhembshëm e te lezetshëm i cili me shtyri që te bërtisja, që te qeshja dhe te qaja ne te njëjtin moment. Dhe, shumë shpejt erdhi momenti kur edhe ai me stërpiku për hère te dytë me spermën e tij te nxehtë, e cila u shpëmda nëpër pidhin tim te gëzuar. Mbase nuk ka nevojë që t'ju tregoj se si i kaluam ditët e mosprezencës se burrit tim. Ato ishin te kurorëzuara me orgji te vërteta. Qiheshim ashpër që nga mëngjesi e deri ne mbrëmje. Çdo gjë ishte e egër, perverse dhe e mrekullueshme. Kaluan disa dite dhe dikur erdhi burri im. Une tani i kam dy meshkuj te shkëlqyeshëm te cilët kujdesen rreth dëshirave te mia seksuale, njëri ditën e tjetri natën. Une nuk ndjej kurr-farë brejtjeje te ndërgjegjes. Tani jam një dame e mbushur me dy kara, jetoj ne një lumturi te plotë dhe jam e lumtur që arrij t'i kënaq dy meshkuj...

1 comment:

  1. Dua të falënderoj Nënën Ellen që e ktheu të dashurin tim me magjitë e saj të dashurisë. Murseli më ndau katër muaj më parë pa asnjë arsye, u përpoqa të arsyetoja me të, por ai më mbylli plotësisht. E doja aq shumë sa nuk munda të bëja asgjë ndërsa ai u largua, qava dhe u bëra një hije e vetes. Por gjithçka ndryshoi dy javë më parë, kur pashë një koment se si Nënë Ellen i ndihmon njerëzit me çështjet e marrëdhënieve dhe martesës, e kontaktova dhe jam i lumtur që e bëra sepse tani i dashuri im është kthyer dhe ai më do edhe më shumë, më premtuar kurrë për të më lënduar sërish. Faleminderit Nënë Ellen për ndihmën tuaj, ju jeni më e mira. Për shikuesit atje që kanë nevojë për ndihmë për marrëdhënien ose martesën e tyre, ju lë me informacionin e kontaktit të Nënës Ellen. Dërgo email ellenspellcaster@gmail.com
    WhatsApp+2349074881616

    ReplyDelete