Monday 31 May 2010

E kaluara ime e paharruar

E kaluara ime e paharruar
Do t'I kthehem edhe njëherë se kaluarës sime për ta kujtuar me aq mall virgjërinë e humbur. Atëherë isha pesëmbëdhjetëvjeçare, ne vitin e pare te shkollës se rnesme, ne Prishtinë. Nuk pendohem për atë që kam bërë sepse ishte një përjetim i pakrahasueshëm nëjetën time. Ishte një natë e nxehtë qershori ne vitin 1995, dy dite para se te mbushja te gjashtëmbëdhjetat. Atë mbrëmje kur vendosa te bëj seks për herë te pare, isha ne natën e fundit te menstruacioneve, por epshi që na kishte përfshirë nuk na pengoi te zhvishemi brenda pak sekondash. I dashuri im filloi te me puthë dhe te me lëpijë ne çdo pjesë te trupit, që nga gishtërinjtë e këmbëve e deri te maja e kokës. Dikur, pasi arriti te vendi fatlum, te dera e parajsës, siç e quante ai, filloi te bënte akrobacione me gjuhën e tij ne vagjinën time te virgjër. Edhe pse une kisha gjakderdhje, kjo nuk e pengonte fare djaloshin tim. Për gati një çerek ore ka punuar ne klitorisi tim, i cili fryhej dhe me dukej se nga çasti ne çast do te shpërthente. E ndjeja veten diku ne qiell, ne mesin e yjeve te shndritshëm. Isha shumë afër kulminacionit dhe nuk mund te përmbahesha. Për një moment filluan te më rridhnin lëngjet te shoqëruara me një klithmë te ëmbël. Gjithçka do te jepja që te përjetoja edhe një hère atë lojë te paharrueshme te Kusebës. Ai u ngrit dhe u afrua pranë fytyrës sime duke ma drejtuar penisin ne gojë. Isha aq e gëzuar që me ne fund ne duart e mia gjendej një penis prej se vërteti, që pulsonte dhe ishte i gatshëm për sulm. Kuseba me mësonte si ta përpunoja. Fillo te punosh me gojë, zeshkania ime e lazdruar, me thoshte ai me ëndje. Ishte hera e pare që provoja një gjë te tille, prandaj nuk e prita me aq dashamirësi penisin që depërtonte ne gojën time. Megjithatë e thithja sipas këshillës se tij. Mos te lutem, mos, me dhemb, iu përgjërova. Hape gojën, lëre te kalojë me thellë dhe me lirshëm, m'u përgjigj Kuseba. E ndjeva se ai po rritej dhe forcohej edhe me shumë tek rrasej ne gojën time. Isha aq e ndezur sa që e thithja pa kontroll penisin e tij, ndërsa ai shtypte cicat e mia dhe fërkonte me dorën tjetër klitorisin tim. Pas pak ndjeva gjuhën e tij ne vagjinën time e cila digjej flakë. Gjendeshim ne pozicionin 69, siç e quante Kuseba: une e thithja penisin e tij, ndërsa ai punonte me gjuhë ne vagjinën time. Aq shumë ndjeja nevojë që penisi i tij te hynte brenda saj, teksa digjesha ne flakën e epsbit, Dëshiroja te me dërmonte me shufrën e tij. Me një te lëvizur ai u gjend mes këmbëve te mia. Ja po afro-het, ki duriin, me pëshpëriti Kuseba, ndërsa penisi i tij drejtohej ne vagjinën time. Isha aq e etshme sa që me një ton qortues e nxita te m'i njomte me spermë muret e vagjinës sime. Dikur depërtoi duke pasur kujdes që mos te me lëndonte. E përlotur dhe me një seri oh-oh-esh, une i thashë lamtumirë virgjërisë sime. Lotët nuk me rridhnin nga nga dëshpërimi që kisha humbur virgjërnë, por nga kënaqësia që ndjeja ne ato momente. Kuseba hynte dhe dilte tek une me një ritëm marramendës, megjithëse une nuk kisha te ngopur. E ndërruam pozicionin. Ai me ktheu mbrapsht. Ah, sa shumë me pëlqeu ky pozicion. Ishte e pamundur që te përmbahesha. Lëngu i kënaqësisë me rridhte mes kofshëve te mia. Isha e lagur dhe e bërë qull nga mujoret dhe nga ky lëng mrekullie. Djaloshi im pomponte me një ritëm gjithnjë e me te shpejtë derisa u derdh brenda meje. Jam ne parajsë, rënkoi i kënaqur. Ndërruam shumë pozicione, ne dhomat e tjera, ne banjë... Une dhe Kuseba qëndruam bashkë për tre vjet dhe mësuam gjëra që për mua ishin tabu me parë Tani kanë kaluar dy vjet që s'e kam takuar qoftë edhe rastësisht ish-të dashurin tim. Nuk me është dhimbsur virgjëria ime, sa me është dhimbsur lidhja jonë e ndërprerë. Kënaqësitë që i kam përjetuar me te, nuk mund t'i përjetoj as me te fejuarin tim. Kot s'thonë: si te ngrohë dielli i pare, nuk te ngrohë asnjë diell tjetër.

2 comments:

  1. Ish i dashuri im më la mua dhe vajzën time gjashtë javë më parë pasi kam provuar pothuajse gjithçka për të rivendosur marrëdhënien time, u zhgënjeva. Asgjë nuk po funksiononte për mua. Një javë më vonë ndërsa po shfletoja në Instagramin tim pashë disa dëshmi për DR, agimi i ndihmoi njerëzit të rindiznin marrëdhënien e tyre dhe të rregullonin shtëpitë e prishura, në fillim isha skeptik, por vendosa ta provoja dhe vendosa të kontaktoj me DR, Dawn për ndihmën e saj, disa ditë duke kontaktuar me të gjithçka ndryshoi automatikisht, trishtimi im u bë Gëzim, buzëqeshja ishte në të gjithë fytyrën time, gjithçka ndodhi shumë shpejt dhe rezultati ishte i përsosur. Unë e përdor këtë medium për të vlerësuar Dr, Dawn, nëse keni ndonjë vështirësi në marrëdhënien tuaj.
    *Nëse doni të mbeteni me barrë.
    *Nëse doni të ribashkoheni me të dashurin tuaj.
    *Nëse keni nevojë për fuqi shpirtërore.
    Dr Dawn Acuna është personi i vetëm që mund t'ju ndihmojë: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    ReplyDelete
  2. Dua të falënderoj Nënën Ellen që e ktheu të dashurin tim me magjitë e saj të dashurisë. Murseli më ndau katër muaj më parë pa asnjë arsye, u përpoqa të arsyetoja me të, por ai më mbylli plotësisht. E doja aq shumë sa nuk munda të bëja asgjë ndërsa ai u largua, qava dhe u bëra një hije e vetes. Por gjithçka ndryshoi dy javë më parë, kur pashë një koment se si Nënë Ellen i ndihmon njerëzit me çështjet e marrëdhënieve dhe martesës, e kontaktova dhe jam i lumtur që e bëra sepse tani i dashuri im është kthyer dhe ai më do edhe më shumë, më premtuar kurrë për të më lënduar sërish. Faleminderit Nënë Ellen për ndihmën tuaj, ju jeni më e mira. Për shikuesit atje që kanë nevojë për ndihmë për marrëdhënien ose martesën e tyre, ju lë me informacionin e kontaktit të Nënës Ellen. Dërgo email ellenspellcaster@gmail.com
    WhatsApp+2349074881616

    ReplyDelete