Monday 31 May 2010

Mes këmbëve të saj

Me ftuan te incizoj me kamere ne dasmen e Gentit,nje i aferm i gruas.Aty nga hareja e gezimi ishte atmosfer impozante sa qe syri i kameres sime mjegullohej shpesh,dhe duhej ta pastroja vazhdimisht me pallome.
Syri i kameres sime e zuri edhe nje grua mjafte terheqese me fund te gjate e te holle,qe breket e saja dhe brushalteri i shifej gadi ne tersi.Une e sodisja me syrin e kameres sime e fare nuk incizoja(vetem shtiresha se jam duke incizuar),kurse si duket edhe ajo kishte kuptuar huqet e mija dhe dridhej e perdridhej si per inat para meje.Ajo ishte e cuditshme,mu afrua dhe lehtas me tha,dhenderr!,po me duket se te kam kalle.Une vetem u skuqa dhe frigohesha se mos po e heton dikush kete befasi.
Me pastaj prap mu afrua dhe me tha:do te vish edhe mua te me incizosh ne shtepin time!.Une pranova duke tundur koken,me rezerva te medha sepse nuk doja te hetohen keto biseda...
... Ajo ma futi gjuhen e saj felle ne gojen time sa desh mu zu fryma,shpesh nxirrte gjuhen dhe ma thithte gjuhen time.Ohhh qfare knaqesie po ndieja,isha kallur i teri.Une me njeren dore e kapa per cice kurse me tjetren dore ja lemoja vithet e saja te bukura.Edhe ajo nuk rrinte e qete sepse me doren e saj rreshqiste teposht dhe e kerkonte penisin tim pas patentes qe ishte bere guri.Duke me puthur duke me zdeshur,ma mori ne goje dhe e thithte per mrekulli,me pastaj edhe koqet i fuste ne goje here njeren e her tjetren,une nuk mund te qendroja me,e kapa per krihesh e ngrita dhe fillova edhe une ta zdesh.Ohhh qfare cica te bukura kishte thuajse nuk ja kishte thithur njeri para meje.Fillova te ja thithe kurse me dore lozja me vaginen e saj qe ishte bere qull e mezi e priste penisin n tim.E shtrina dhe duke ja ngritur njeren kembe hyra ne te me penisin tim te qoroditur.Derisa hyrja e dilja nga trendafili i saj qe qullosej vazhdimisht cicat e saja kercenin e askund nuk mund te ja zinja majat me dhembet e mi.Une isha afer te derdhja spermen mbi kete bukuri mirepo ajo sikur e mori vesh u largua per nje moment dhe ma kapi penisin dhe ma shterngoi me dy duart sikur deshi ta ngulfat,keshtu qe me kaloi deshira per tu liruar.
Ajo u kthye nga prapa dhe duke ulur belin e sa ma mundesoi depertimin tim ne vaginen e saj me lehte,kurse me njeren dore ajo lozte me koqet e mija e une e mbaja per cica.Ohh sa mire po ndihesha,mirepo kursesi ta kontrolloja veten sepse afrohesha shpejt rreth cakut,mirepo ajo e perseriste ate proceduren e me parshme dhe prap me aftesonte.Jepi dhanderr jepi thoshte vazhdimisht,jepi se qenke i mire por jo i qendrueshem.Shtriju dhenderr se dua ta shaloj kete penisin tend te ngutshem shtriju.Ajo duke u ngulur shterngonte vaginen e saj qe depertimi i penisit tim te jete me i embel kurse une mundohesha te permbahem nga perndezja.Ohh sa bukr i hynte qe edhe sot e asaj dite kur me kujtohet vale ethesh me sillen trupit.Lozja me cicat e saja,kurse ajo ulej e ngritej ne penisin tim.Ajo filloj te shpejtoj ritmin,por edhe une isha afer,keshtu qe qe te dy e kryem pernjeher duke harruar fare qe ta nxjerr nga trendafili i saj i mrekullueshem.
Per kete as nje fjale askujt dhenderr,a kuptove,por as mos tento me te kemi kontakte sepse une nuk i dua lidhjet e gjata,kam burrin dhe femijet dhe thjesht kete e beje per freskim!,a kuptove!...

No comments:

Post a Comment